Vil I være medlem af Bryggeriforeningen?

Bryggeriforeningen er en brancheorganisation for bryggerier og tapperier i Danmark.

Er Bryggeriforeningen noget for jer?

Bryggeriforeningen formidler danske bryggeriers og tapperiers interesser over for politikere og myndigheder med henblik på at forbedre branchens rammevilkår.

Som medlem får I bl.a. fagligt kvalificeret rådgivning fra foreningens medarbejdere på en lang række områder, online-adgang til relevant information om eksempelvis lovgivning og vejledninger samt adgang til at udveksle værdifulde erfaringer med øvrige medlemmer.

I kan læse mere om medlemsfordelene herunder og kontakte Peter Fenger, hvis I har spørgsmål eller er interesseret i at blive medlem.

Peter Fenger - Nye medlemmer af bryggeriforeningen

Peter Fenger

Skatte- og arbejdsmiljøchef

Mail: pf@bryggeriforeningen.dk
Telefon: 2086 0506

Politisk indflydelse

• Formidling af jeres virksomheds interesser over for regering, Folketinget og ministerier
  • Indflydelse på branchens politikformulering
  • Adgang til den nyeste viden om kommende, politiske initiativer af betydning for rammevilkår, investering og strategi.

Indflydelse i foreningen

• Repræsentanter i Bryggeriforeningens Executive Committee
  • Plads i bestyrelsen
  • Plads i SMB (Små og mellemstore bryggerier)
  • Adgang til kollegiale fora og arbejdsgrupper for udveksling af erfaringer og nye tiltag i branchen.

PR/eksponering

• Eksponering i medierne og via Bryggeriforeningens kommunikationskanaler
  • Eksponering ved events og arrangementer afholdt af Bryggeriforeningen

Rådgivning og uddannelse