Konkurrencebetingelser

Det Danske Ølakademi

Arrangør:

Konkurrencen er arrangeret af Det Danske Ølakademi.

Bryggeriforeningen

Gamle Carlsbergvej 16

1799 København V

Danmark

Platform:

Det Danske Ølakademis Facebookside.

Konkurrencen er hverken sponsoreret, støttet, administreret af eller på nogen måde associeret med Facebook.

Vilkår:
  • For at deltage i konkurrencen skal du være fyldt 18 år.
  • Vi trækker én vinder blandt konkurrencens deltagere.
  • Vinderen udtrækkes ved tilfældig lodtrækning.
  • Hvis konkurrencen afgøres af et korrekt svar, vil den pågældende person, der har svaret korrekt, vinde konkurrencen. Hvis flere har svaret korrekt, vil der blive trukket lod blandt disse.
  • Vinderen vil kort tid efter konkurrencens afslutning blive offentliggjort i selve konkurrenceopslaget.
  • Vinderen vil blive bedt om at kontakte Det Danske Ølakademis Facebookside, hvorefter vinderen vil modtage information om, hvordan præmien indløses.
  • Præmien skal indløses senest to år efter, at vinderen har modtaget information om, hvordan præmien indløses.
  • Vinderen vil af praktiske årsager blive kompenseret med det udlovede antal kroner ved at fremsende en kopi af bonnen fra købet af øl fra et af vores medlemsbryggerier via mail.

Det Danske Ølakademi forbeholder sig retten til at offentliggøre vinderen på Det Danske Ølakademis Facebookside. Som vinder af konkurrencen giver du samtykke til, at Det Danske Ølakademi må registrere og opbevare dine personoplysninger til brug ifm. administration af konkurrencen. Alle personlige oplysninger, der bliver indsamlet om vinderne, anvendes udelukkende til at uddele præmien og vil blive håndteret i henhold til dansk lovgivning vedr. håndtering af personlige oplysninger. Oplysningerne opbevares i det tidsrum, der er tilladt i henhold til lovgivningen, og vi sletter dem, når de ikke længere er nødvendige